Raporty IMM

Badamy zjawiska społeczne odzwierciedlone w social mediach i tworzymy raporty na podstawie wyników monitoringu mediów

Wszystkie informacje, badania i raporty udostępnione na tej stronie można publikować i cytować pod warunkiem podania pełnej nazwy twórcy badania. Analizy i grafiki są udostępniane bezpłatnie.

Jeśli masz pomysł na ciekawe badanie przekazów, które chciałbyś opublikować w swoim medium…

Napisz do nas

Nad badaniami czuwa

magdalena_tokaj
Research Manager

Magdalena Tokaj

Analityk mediów z ponad 10-letnim doświadczeniem. Prowadziła projekty badawcze z zakresu analiz wizerunku i efektów PR w mediach m.in. dla Coca-Cola, PKN Orlen, Kompanii Piwowarskiej, Bayer, Michelin. Socjolog cyfrowy, specjalizuje się w badaniach niereaktywnych i analizie treści. Ekspert branżowy, autorka artykułów naukowych i opracowań oraz współautorka książki wydanej przez IMM: Media360. Od analityki do sprzedaży. Prowadzi szkolenia i zajęcia na uczelniach z zakresu wykorzystywania danych do planowania komunikacji marketingowej oraz mierzenia efektów kampanii promocyjnych i działań wizerunkowych. Członek Polskiego Towarzystwa Badania Rynku i Opinii. Kończy rozprawę doktorską z zakresu prosumpcji sieciowej w internecie. Skomplikowane zagadnienia teoretyczne przedstawia na przykładach z życia kotów. Lubi koty, szczególnie te w kosmosie. Obecnie utrzymuje dwa koty. W przyszłości chce mieć jeszcze więcej kotów.

Kontakt

Teczka prasowa

Informacje o IMM

Pobierze informacje o Instytucie Monitorowania Mediów.
Pobierz

Logotyp IMM

Pobierz logo Instytutu Monitorowania Mediów
Pobierz

Wypróbuj

 

IMM